Your Next Recommended Comment Section

SabatinoGate: 339 comments and counting (as of 429pm PST Thursday) for the Times’ apology regarding Chuck Philips’ inaccurate Tupac Shakur conspiracy report. You’ll of course recall the original story was heavily touted as the Times’ first-ever web-exclusive investigative report. They’ve since replaced said inaccurate article (602 diggs) with an apology, but the original article’s title remains damningly cached in their search engine. (Bonus! The mobile edition is still live as of Thursday afternoon. Read this hilarious collector’s item while you can. Print if necessary!)

UPDATE, 3/28: The original story now follows the Times’ apology here. And the mobile edition has been yanked as of this morning.

» A Formal Apology And Its Expanding Comment Section
» No comments here yet?